the power of bernina.

i dag har jeg - ud over at læse AT og gå lidt i panik over eksamener - syet en kjole. igår sad jeg nemlig og kiggde på artrebels webshop og selvom jeg aldrig ville kunne finde på at støtte sådan en flok hipsters og deres mega nederen netværks koncept var der ret mange ting jeg godt kunne tænke mig derinde, især denne her anne werner kjole:

image265
men jeg kunne ikke lide prisen: 1250 kr. (hov skrev vist et nul for meget før hæhæ..)
så i stedet lavede jeg min egen version til sølle 40 kr (5 tshirts for 100,-!)

image268
image269
image270
image271

ak for hjælpen bernina, min kære symaskine. der mangler stadig en smule tilretning og tråde og nogle ting der skal trimmes lidt men ellers tror jeg den er færdig. i like<3
glæder mig til at eksamenerne er overstået og jeg kan tage på stranden i min nye kjole!!

og tillykke til elisa med matematik - du styrer<3

Kommentarer
Postat av: lillesofie

den ligner jo fuldstændig!! godt klaret!

2008-06-02 @ 21:46:44
Postat av: ham med det røde hård

flot kjole indeed. Men pigen der har den på, (hende med kameraet) waaauw, se det er skønhed !

2008-06-03 @ 12:21:53
Postat av: signe

det ligner jo fuldstændigt! godt klaret. jeg vile fandme ægre mig, hvis jeg smed 1200 ud til en hvid t-shirt.spild.

2008-06-03 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0