sommerting.

nu er det jo sommer (ja! det er det faktisk!) og snart tid til at man skal på stranden og ud at rejse. Ud over at skulle til Borneo, regner jeg også med at tage til Grækenland, og der er der jo riglig med mulighed for at skulle ses i badetøj så.
Og ak. Badetøj. Ligesom undertøj er det mig en evig forbandelse og GÅDE. Hvorfor er der bare ikke noget, hvor man føler sig den mindste smule behageligt tilpas i det? Jeg forstår det ikke helt. Men jagten er i al fald gået ind, for min nuværende (og iøvrigt højt værdsatte!) badedragt er ikke super Grækenlands-venlig:
image260
(ok gider ikke vende billedet om, you get the picture!)

Mindre mormor - mere Grækenland:
image222
topshop

image261image262

American Apparel

image263
noa noa

image264
ted baker hos asos

/m

Kommentarer
Postat av: cloé

jeg kan faktisk bedst lide den du allerede har. hvis jeg kunne passe den ville´jeg med glædeovertage den.

2008-06-02 @ 16:35:04
Postat av: UGG Bailey Button

After read blog topic’s related post now I feel my research is almost completed. happy to see that.Thanks to share thist matter.

2011-10-08 @ 09:54:45
URL: http://www.baileybuttongroupon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0