oversize never dies.

yay, moderim! jeg elsker sække, lagener, poser. det vil sige tøj, der er stort og uformeligt. som man kan gemme sig i. jeg har derfor heller aldrig forstået idéen med at sætte bælte i for at gøre opmærksom på ens talje. det er jo netop pointen med oversizetøj, at man IKKE skal bekymre sig om det! desuden ser det grimt ud. det jeg egentlig bare vil sige er at jeg lige har købt en fantaaaaaaastisk kjole, som jeg kommer til at bo i. det kan man også sagtens, den er ret lunatelt-agtig. egentlig er det en jakke (det stod på bonen), men den køber jeg ikke. jeg kommer også til at bruge den til dimission og vogntur. så studenterkjolen er fundet! sådan her ser den ud (jeg undskylder for unaturlig position, men ville vise dens rette form)



på onsdag er jeg færdig med gymnasiet, jaaaaa!


- anna

Kommentarer
Postat av: Sofie (ikke den lille af dem)

weekday er gud, men også lidt dyr.



jeg synes nu ikke man skal undervudere bælte i taljen.

2008-06-19 @ 19:07:38
URL: http://cssftw.blogg.se/
Postat av: Sofie (den lille)

Nej, jeg er nu også fan af taljebæltet.. Men den er godt nok også flot din jakke/kjole/telt! jeg må lige kigge forbi imorgen, selvom saldoen siger "nejnejnej!"

2008-06-19 @ 23:49:34
URL: http://lilletiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0