relax

med impulsindkøb, anna!!! seneste dages indkøb:

ok, måske ikke specielt praktisk med tynde strømpebukser, eftersom det er helt vildt koldt udenfor og regner lige nu, men altså - fornuften er heller aldrig det, det styrer mine indkøb. eller det vil sige en lille bitte smule - for eksempel er jeg allerede kommet fra idéen om asos-sko. det er simpelthen for risikabelt at købe sko over nettet, man ved slet ikke hvordan de passer og.. ja, det er alligevel mange penge, hvis man skal sende dem tilbage til england. derudover lidt ting til håret, for det er virkelig et helvede for tiden, suk.
signe og jeg talte om de her sko i dag:

de er helt vildt fine, også dyre (60 pund). oh well. i dag var jeg ude at optage film, som vi skal lave i mediefag. en af vores hovedpersoner er en gammel dame aka. malene fra min klasse i trenchcoat, burberry-tørklæde, superbest-pose (ok, det burde have været en stofpose, men det havde vi ikke) og strikhue. da jeg så sad i toget på vej hjem lagde jeg mærke til de gamle damer i toget, og der var altså et par stykker med næsten præcis samme outfit. det synes jeg er ret vildt. det er sådan en uniform, nærmest! jeg glæder mig til at se, om det er sådan, at man får samme lyst til at trække i burberrytørklæet og trenchcoaten og spille banko, når man bliver gammel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0