hår.

Jeg har længe tænkt på at få lavet noget nyt med mit hår og med galla i næste uge (wow det lyder virkelig, som om vi slet ikke har andet at tænke på, hva?), er det ved at være på tide. Jeg tvil have lavet fletninger (rows) ligesom Kelis:
image181

Men kun i den ene side! Nogen gange sætter jeg nemlig håret op i den ene side, så jeg får en slags fake undercut (ughh):
image183image184
sådan ser det ud med spænde i. Outfittet har desuden været dagens outfitx2, både mandag og tirsdag. Blazer fra Stella McCartney for H&M (i to numre for stor - min mors skab indeholder mange gemte skatte!), trøje fra Adidas originals og kaninhalskæde fra H&M.

Kelis har desuden haft et utal af seje frisurer, jeg  (hvis jeg da havde farven, håret og attituden!) godt kunne tænke mig at prøve for en dag. Kelis ftw!
image185image187
image186image189image188image190
Og se ... Kelis kan finde ud af at være fuldfuld og samtidig hænge ud med björk og se godt ud. 1000 seje points i min bog bare der...


Der er bestilt tid til afro session på næste onsdag. Wish me luck!! Jeg håber virkelig, det ikke bliver grimt.



Kommentarer
Postat av: louis vuitton replica

The last thing we needed was another bout of you denied it but you were caught on tape histrionics, replica louis vuitton handbags. Deja vu seems to be one of the traits of Irish politics, and what we get is largely to be expected, louis vuitton replica.

louis vuitton replica business as usual. Enda Kenny did indeed break an election party promise (and a personal one, no matter how he puts it), and replica lv bags, as a result, rather than having a meaningful debate on whether or not these replica lv bags should be closed, we have a bout of handbags over who said what.

We also had the louis vuitton bags showing of hypocrisy that has recently enveloped Fianna Fail. Has anyone spotted that Micheal Martin has been breaking his own post-election promise of constructive opposition? Maybe someone should dig up the audio tape on that one louis vuitton bags, because for the past three months he has provided replica louis vuitton handbags.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0