ebay.


nogle gange er ebay verdens bedste, mens det andre gange (som i dag) kan være lidt af en led kælling. efter at have ledt efter dem i mellem to og tre måneder, fandt jeg dem endelig: et par Nike Footscape Woven i grå og pink, circa 06. og så endda til £30 + £9.50 i shipping fra England! min lykke var gjort! efter at have holdt øje med dem i knap 6 dage (jeg tjekker ebay mindst tre gange om dagen når jeg holder øje med noget jeg VIRKELIG elsker) bød jeg endelig på dem, da der var ca. 5 minutter tilbage ... manisk opdatering hvert sekund med det ene øje på de grønne flueben, som fortalte mig at jeg var highest bidder og det andet øje på tiden, som langsomt løb ud. "YESSS", tænkte jeg, "THEY ARE MINE!" da tiden var ved at rende og ud, og der var da også kun sølle 53 sekunder tilbage da det umulige skete - "you have been outbid". NOOOOOOOOOOO. "okokokok nyt bud nununununu!" men endnu engang blev jeg overbudt og så var ebay fælden klappet - og vinderen var en eller anden idiot kineser som kaldte sig "laijibo275". Laijibo275, jeg hader dig og din onde ebay-byderobot. I CURSE THE DAY YOU WERE BORN >:( det er vel ok at knibe en lille tåre over spildte sneaks ... specielt når det er nogen, man har huntet!

nå, nok om det. tilgengæld købte jeg et par Huaraches fra Hong Kong for kæresten, nogen som han længe har snakket om at få et nyt par af. Nike Huarache Urban Jungle Limited Editions, de er egentlig ganske fine også med aztecer print og ellers nedtonet colorway... men slet ikke et par Footscapes :(



suk...
-mille

Kommentarer
Postat av: UGG Bailey Button

After read blog topic’s related post now I feel my research is ast completed. happy to see that.Thanks to share this brilliant matter.

2011-10-08 @ 09:57:30
URL: http://www.baileybuttongroupon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0