SWAGGER

jeg har desperat lyst til nye sneakers disse dage, og disse topper min ønskeliste:

image51
Puma Clyde Baltic&Pink, til at matche min Puma Clyde læderjakke.

image52
Adidas Oregon Camo Mesh, som i øjeblikket er den amerikanske hærs løbetrænings sko, men helt umulige at finde eftersom den er HOTHOTHOT, og egentlig ikke skulle produceres i denne her colorway til butikkerne.

image53
Nike Air Jordan Spiz'ike Cement&red&black, de her er klassiske reruns og jeg har endnu ikke nogen Jordans i min hi-top samling, hvilket bare får mig til at ville have dem endnu mere!!!

image54
Adidas Metro Attitude Hi Oddity, Jon havde et par I MIN STØRRELSE oppe under neglene, men de blev solgt fordi jeg var for langsom og de er HELT umulige at finde, den sending han havde var fra den sidste frigivelse fra Adidas i tyskland, oooh ak oooh ve. Jeg elsker Metro Attitude, jeg har et par, som Missy designede (pink og baby blå plys, niiice), som jeg elsker. ØV!

image55
Air Max 90 x 360 bastard Infrareds - HELT SINDSSYG SKO. En som jeg elsker (AM90) og en som jeg hader (AM360) sat sammen. Det burde være helt forkert at ændre noget på den sko, men de ser så nice ud, og eftersigende, skulle de føles som at gå på luft - hvilket man jo selvfølgelig også gør. Hele det der 360 panel ser måske en smule underligt ud til at begynde med, men der er et eller andet helt vildt fascinerende og nok også lidt perverst ved at kunne se hele vejen igennem sålen af en sko. De er ægte SWAGGER.


<3 mille

ps. den seneste stilhed på bloggen skyldes blåbogs ture for både anna og jeg - VI BEKLAGER TIL ALLE LÆSERE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0