ICE CREAM.

Jeg skal til 3.g's gallafest her i marts måned, og i sidste måned fandt jeg den perfekte kjole, som desværre ikke er til at opstøve i en størrelse, som passer mine ahem girls. Totalt provokerende, når den kun koster 300 kr og er SUPER sød... Se selv Fops and Dandies, som, ligesom mig, forbinder farven med mintis og marengs, uuhhhmmm...

image25image24

Se selv, totalt sød. Men helt umulig at finde i København (og Malmö :( )åbenbart! Tilgengæld FIK jeg mine sko i går, og jeg elsker dem <3 De var så søde i butikken, at de satte dem ned for mig, så med rabatten blev ikke helt så dyre som jeg havde regnet med (også inklusiv ekstra togbillet). Besparelsen forsvandt tilgengæld hurtigt, da jeg kom forbi H&M med mine overskydende svenske kroner... Damn.



Kommentarer
Postat av: anna

hvordan ser den ud på toppen? hun siger i en comment at den ikke sidder så flatterende i overdelen.

2008-01-08 @ 19:34:46
Postat av: gucci outlet



Although it is tempting to settle with much less pricey replicas and imitation, they effortlessly show their colors.



2011-10-08 @ 04:36:07
URL: http://www.salecheapbags.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0