?


rød eller sort? fra topshop.

Kommentarer
Postat av: Missbildad Unge

Lite väl mycket 40- & 50-tal eller?

2008-11-08 @ 14:13:21
URL: http://whitey.blogg.se/
Postat av: anna

helt klart sort. den røde bliver for skanky. :)

2008-11-10 @ 12:23:07
Postat av: sophie

er de i handlen endnu nogle steder? hvis ja, hvor? hvis ikke, hvornår så? jeg er jo helt vild. med begge farver. med t-shirt og sneaks ville de være perfekte til sommer



glæder mig til svar!

fed blog,

sophie

2008-11-10 @ 18:00:38
Postat av: mille

@ misbildad unge: jo, måske, men jeg synes at pallietterne ophæver mormorlooket tilpas meget til, at det også kan være nutidigt :)



@ anna: virkelig? jeg synes det ville være en skam at kalde et par røde palliet-mammelukker for skanky! måske hvis de lavede en g-strengs version, haha.



@ sophie: mange tak! og ja! jeg synes sådan en palliet-bh kunne se rigtig flot ud under noget semitransperent. uden at være alt for skanky, bevares ;) begge sæt kommer fra topshop, og kan købes på deres hjemmeside. jeg ved ikke rigtig hvornår - og om - de kommer i butikkerne herhjemme, men de kan i hvertfald købes på www.topshop.com !



2008-11-10 @ 18:21:46
URL: http://nothisnothat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0