galla woooohoo!

OK OK OK!!! Endnu en gang undskylder vi for den truende og dommedags agtige stilhed, der har været her på bloggen den seneste tid. Jeg kom hjem fra Berlin efter en super hyggelig og rigtig chillet tur, hvor vi bare slappede af, var i American Apparel og spiste GOD mad. Og selvfølgelig besøgte Signe! Hurra! Jeg har en hel masse ude-af-fokus billeder (mit objektiv nægter at autofokusere hurtigt for tiden, jeg tror det er på tide med ny linse!), som jeg burde uploade, men jeg har simpelthen haft for travlt. I berlin købte jeg denne her sag (fra American Apparel, gude butikken til de bomuldshungrende!):

image173
ignorer venligst mine blege lemmer. Jeg er verdens blegeste wannabe neger... Damn. Og ignorer også lige de to ar, jeg fik på højniveauturen med biologi sidste efterår - min mor kalder dem "ojos de las rodillas" - knæenes øjne... Tak mor :)
Kjolen er ganske behagelig at have på, og jeg tror, den vil blive rigtig nyttig til sommer, når det engang bliver varmt nok til stropkjoler! Indtil da må jeg bruge den med tshirts inden under - og måske også et par leggings, damn mine ben ser jo freaky ud...


MEN HEY! Det, jeg virkelig ville skrive om, og som har optaget mig de sidste en milliard dage er KJOLEN, som endelig blev købt i dag. Den er fra Designers remix og kostede en del mere, end hvad jeg havde budgetteret til, men jeg knuseelsker den altså...

image175 image174
Hurra! Den ser ikke ud ad meget på billederne, men den er af den fineste, gennemsigtige silke (dette stiller selvfølgelig ekstra krav til hvad, der skal bæres inden under, men lad nu det ligge) og den er let som en fjer og kan bruges til alt lige fra galla til begravelse. What's not to love?! Bortset selvfølgelig fra prisen. Men det var det hele værd, da jeg så det grønne bud komme cyklende med den ind til butikken i Fiolsstræde (der var ikke flere af dem i min størrelse der, så de fik den SIDSTE sendt fra Bagerstræde - søde ekspedienter!) <3 Her er den, inde i deres helt nye internetbutik... aaaah.... Man bliver jo helt salig...

Hvad synes i? Nu mangler jeg bare tilbehøret. Jeg er lidt i tvivl om hvilke sko, jeg vil bruge, men det finder jeg nok snart ud af!

//millezzz


Kommentarer
Postat av: mbtshoes

Nowadyas, MBT shoes australia appear to and accepted by the people of the world technology shoes angle for the Maasai, so added and added people like the MBT mwalk shoes. I apperceive here, a store, the abundance of the best MBT chapa canada shoes with low price, if you want to buy online, I go with the wealth topicality bargains MBT shoes online auction.

2011-12-10 @ 07:51:04
URL: http://www.mbtshoeau.com
Postat av: timberland shoes

<p><a href="http://www.timberlandshoesoutlets.com/5-timberland-14-inch-boots" ><strong>Timberland&nbsp;shoes</strong></a> are well-known all over the world for their fantastic quality and distinctive style. The mission of Timberland is to equip your life's journey, and create extraordinary in your world. No matter in design, quality, or functional ways, <a href="http://www.timberlandshoesoutlets.com/6-timberland-2011-boots" ><strong>timberland&nbsp;boots</strong></a> could be regarded as the world-class. If you prefer to hiking or climbing, timberland boots could be your best choice. </p>

<p>Whether at the office or perhaps in the town celebrated with buddies, or perhaps a weekend free time and also the Sun and waves, a set of understanding your <a href="http://www.timberlandshoesoutlets.com/" ><strong>cheap&nbsp;timberland</strong></a> boots could make you the look and luxury on the double existence, and be your existence and travel companion. We know you love timberland shoes; which is why our <a href="http://www.timberlandshoesoutlets.com/" ><strong>timberland&nbsp;outlet</strong></a> hot sell over 10,000 pairs of Timberland Boots every year. </p>

2012-03-29 @ 09:03:43
URL: http://www.timberlandshoesoutlets.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0