biologi.

.... jeg burde jo læse til biologi terminsprøven i morgen, men hver gang jeg kigger på mine noter får jeg pludselig lyst til at tude og gemme mig under dynen. Eller til at købe strømper! Jeg havde helt glemt de Celeste Stein strømper, jeg for hvad der føles som hundrede år tilbage forelskede mig i - lige indtil jeg stødte på dette her enzym:
image167image168
(Jeg kan afsløre, at der er tale om en phosphorylase ... sexy)

Desuden har jeg lidt forelsket mig i en hel masse forskellige sko inde fra forever21, som jeg synes burde stå under min seng eller helst af alt sidde på mine fødder:
image169image170
image171image172

uha. Dem, og så alle de sneakers jeg drømmer om. Men det går ikke! For på lørdag tager jeg til Berlin med nogle (men desværre ikke dem alle) af mine yndlings girls, og så håber jeg da, jeg kan få købt nogle søde ting og spist en masse god mad! PLUS GALLA KJOLE! Ugghh. Stress much! Og en fødselsdagsgave til en special someone. Jeg glæder mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0