we <3 topshop



et lille udpluk af de ting fra den nye topshop FW kollektion, som vi her på not hat not his synes er ret gode. hele kollektionen ses her. der er mange flotte ting der i, men også en hel del, som synes malplacerede eller daterede, hvis i skulle spørge fra nogen. hvem der bare havde penge til alt det flotte! (FUCKFUCKFUCK parkeringsbøden! 510 kroner jeg godt kunne have brugt på noget bedre :( ) når det nu engang kommer. nogle af tingene, vil nok kunne dele vandene ret meget. f.eks. de sorte støvler (som jeg selv er splittet omkring! elsker jeg eller hader jeg dem? lige nu tror jeg elsker) eller måske acidwash-jeansne ... der er også ret mange stykker tøj, der er "inspireret" af miu miu - tjek lige harlekin print og mini-mini-kjoler! WE <3 TOPSHOP.

ps: her er en miniature man kan trykke på, så man kan se den i rigtig størrelse.
klik klik klik!


-mille

Kommentarer
Postat av: UGG Bailey Button

Thank you share, the article will make people good progress soon, I re my article to you, because only together can share the progress.

2011-10-08 @ 09:58:36
URL: http://www.baileybuttongroupon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0