festivaltid.

midt i eksamenstid har jeg fuldstændig overset at der ikke er særlig lang tid til roskilde festival. det er min ottende, og jeg har aldrig købt mere "gøgl" i form af alskens renseservietter, solcremer og sko kun møntet på festivalen. og det er endda kun planen at jeg er der fra torsdag til søndag for at undgå at misse studenterfesterne. fjollet. men i dag fik jeg styr på det meste.

og udover hvad der på billedet kan ses bestod indkøbene også af maosko fra irma og solcreme (for selvfølgelig bliver det solskin!). gummistøvlerne er et gammelt h&m-køb, som jeg ikke håber, jeg kommer til at få brug for... men i tilfælde af regn ser jeg i det mindste fiks ud, ahem. jeg fik også lavet en spilleplan på festivallens hjemmeside (med kun få programoverlap), selvom programmet i år ikke er noget, jeg er ellevild over.

-anna

Kommentarer
Postat av: UGG Bailey Button

After read blog topic’s related post now I feel my research is almopleted. happy to see that.Thanks to share this brilliant matter.

2011-10-08 @ 09:52:51
URL: http://www.baileybuttongroupon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0