WOOP WOOP

ok, det her er første indlæg i anna og milles fashionblog. velkommen! jeg vil gerne lægge ud med at vise billeder fra i dag!

first off, milles outfit for i dag:
image2
kærligheden til det afrikanske skinner igennem i dette outfit, hvilket står i stærk kontrast til den traditionelle svenskindiepigefashionblog-pose.
og mit (kedelige, sort/grå) outfit for i dag:
image3
sko fra asos, alt andet fra h&m (sørgeligt, haha).
jeg vil også lige vise jer liv fra min klasses sko, som jeg synes er herre seje.
image4
måske var synet af dem i min underbevidsthed inspirationen til at jeg senere i dag købte et par også meget street nike-sko (billede i morgen).
image7
mig og louises fodtøjsvalg i dag. sølvsorttema!

jeg var i kbh med sofie og sagde farvel til disse par støvler, som jeg ellers har drømt om længe. de var kun i str.38 og desuden kostede de 1900 kr (SOM OM JEG NOGENSINDE KUNNE FÅ RÅD TIL DET):
image5
men i illum faldt jeg over de her, som jeg virkelig godt kan lide:
image6

og nu vil jeg lige introducere jer til begrebet dagens fashion no-go. på skolen har vi besøg af sådan noget avantgardedanscrap i januar måned, og de viste os en video af deres gøgl. CHECK OUT THOSE PANTS! og til sidst endte det med at to mænd rullede rundt på hinanden. jeg er stadig i chok. og jeg kan derudover fortælle jer, at det er statsstøttet. suk....
image8

ok,that's all for i dag. følg med i bloggen, bogmærk den og kommentér på indlæggene, ok?

<3 anna

Kommentarer
Postat av: Lilith Louise

Weeee, vores sort/sølv-tema styrer for viiiildt :D

2008-01-03 @ 19:35:26
Postat av: Lillesofie

YEAH! dansk mode. for fedt. i styrer. totalt hotte i er. HOT!

venlig hilsen pædagog lars

2008-01-03 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0