u can't toch dis

det er ved at blive lidt kedeligt med alle de sko. i morgen tager jeg kameraet med i skole (så er du advaret, mille (som btw nu er 2 meter høj på grund af de nye malmösko)) for at holde bloggejsten ved lige. hvis jeg kommer til penge via trendsales vil jeg nok bruge dem på de her (ups, sko igen...). jeg kan bare ikke sige så mange fancy ord om dem, men... fine er de! og billige. fra asos.com:


da jeg kikkede billeder fra min gamle computer igennem, faldt jeg over den her tegning, som min storebror lavede for mange år siden (jeg kan huske, det var på min opfordring, at det blev en kat)

jeg tænkte på at bruge den som tryk på en lilla t-shirt, måske en american apparel-tshirt (de er så dejligt bløde, uhmm), hvor katten var i sort. kunne det ikke være fint?

the cool kids kommer til århus den niende februar og københavn den tiende februar. jeg kan desværre ikke komme, da jeg er i berlin der! men hermed en anbefaling. stedet er ikke offentliggjort endnu, men hold øje med deres myspace

noget andet anbefalelsesværdigt hiphop: "we can get down"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0