sko love

Her forleden faldt jeg over et par sandaler på asos, som jeg pludselig følte mig mærkeligt tiltrækket af...

Nemlig disse Steve Madden sandaler i  læder. På Steve Madden's hjemmeside fandt jeg dem også i brun, uuuh.
image10image11
Nu kender jeg ikke ligefrem designeren Steve Madden, men det lader til, at han godt kan lide Chloé sko ligesom os andre.  Jeg er i hvertfald helt vild med den måde sålen og hælen er bygget på, og de (især den brune) har den der Chloé vibe. Og til $99 kombineret med en dollarkurs på  5,05 kr pr dollar, fremfor  den originale Chloé pris, er det ikke en dårlig deal... På trods af, at de næsten er fra SS06 (originalen, vel at mærke!), og at der er lovet sne generel ubehag her i Danmark i næste uge.

image12
chloé sandaler, SS06


Billeder fra asos.com, stevemadden.com og style.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0