sko love pt 2

I lørdags var jeg med pigerne (minus Anna desværre) i malmö for at købe tøj og spise god mad og finde et par udsolgte vagabond støvler til Sofie. Støvlerne fandt vi aldrig, men tilgengæld fandt vi nogle rigtig rigtig lækre læder støvler fra den svenske discount skobutik Din Sko, som hyldes blandt svenske bloggere internettet over. HURRA tænkte jeg, 380 svenske bobs kan jeg lige klares, og de havde dem både i min og Cloés størrelser (dog ikke i Sofies, men hendes størrelse fandt vi i deres butik i Trianglen). Desværre skulle det lige ske, at der kom en kæmpe freak strømafbrydelse i hele Malmö lige da jeg fik sko nr 2 på og egentlig havde bestemt mig for at købe dem. Damerne i butikken ser selvfølgelig situationen som en tidlig fyraften, men vi når først at komme ud af butikken, i det strømmen kommer tilbage igen. Men NÆÆÆ nu havde de lukket for resten af dagen! ØV!
Heldigt for Sofie, har de så skoene i hendes størrelse på Trianglen, mens Cloé og jeg henvises til Fisketorvet, hvor vi kun finder dem i hendes størrelse. Aggh. Så i morgen skal jeg til Malmö igen (jeg håber fandme de har fået saltet gaderne nu! IKKE FLERE BLÅ MÆRKER TAK!), så jeg endelig kan blive ejer af de helt fantastiske støvler, som nu har besat mig:

image16

De er bare så fine på en ganske u-fin måde; den chunky sål og den brede hæl samt det rå design holder altså. Det kan godt være, at de ser ganske halvfemser agtige ud, men når de kommer på, sparker de altså røv. Jeg håber virkelig de er umagen værd; som de fleste af vores læsere måske ved (eller måske ikke) er jeg, på trods af min kærlighed til hæle, en udtalt sneaker-pige. Under min seng ligger for mange hundrede kroners sneakers, de fleste af dem indkøbt hos min sneaker pusher Sneak Freak (hvis butik ligger i Skt. Petersstræde, nr 43, KOM OG BESØG OS). Jeg ELSKER Adidas og har især en svaghed for åndssvagt store hi-tops, men der er da også sneget sig et par Nikes ind i samlingen. Men mere om sneakers senere, for lige nu er jeg så besat af billige Din Sko støvler, at der nok ryger en historie time til fordel for ikke-længere-så-billige sko fra nabolandet. Hvad man ikke gør for sko!



xoxo Mille.

Billedet er stjålet fra en eller anden blog, som jeg ikke kan huske navnet på længere. Udlånt af Sofie.

Kommentarer
Postat av: http://www.louboutinshoesoutlet.org

This [url=http://www.louboutinshoesoutlet.org]louboutin shoes[/url] can be generally because of their lots of along with absolutely incomparable attributes that will zero various other product or service features until eventually night out. Amid various kinds of Alfredia Louboutin sneakers, your penis pumps looks like it's a style to adjust to any circumstance. It is usually used via skinny jeans for you to organization go well with supplying numerous sorts of variations. Look feet penis pumps, one particular form of those people penis pumps, could high light your making love lure. The key is that these are generally duplicate Louboutin Shoes. good quality within your alternative. It is advisable to accomplish the [url=http://www.louboutinshoesoutlet.org]louboutin outlet[/url] test procedure of your incomplete edition in the shoes or boots software and acquire an appropriate fit in their " booties ". Buy boot styles together with household leather cloth is a great selection for many. The particular outfit causes complications and so be sure you develop the fantastic width and great grasp of their footwear. You can even consider your salesperson to make sure the caliber of their boots. Most people buy different kinds of boot styles for numerous periods. Should you invest in multiple pairs regarding footwear, you can receive a superb discount with regard to Christian Louboutin footwear.However I'd like to clarify certain things before you decide to have presumptions about the word "reproduction", if you are not used to the idea. Replica is really a replicate of the authentic designer merchandise which has almost the same quality and is an image reflection of the genuine version.Reproduction might be much better understood if you ever visit a web based retail store that manufacture replications. Distinguishing amongst the real Louboutin Shoes and the one that online stores have to offer is actually a herculean job [url=http://www.louboutinshoesoutlet.org]christian louboutin outlet[/url]..ST

2011-10-13 @ 10:34:05
URL: http://www.louboutinshoesoutlet.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0