hilfe bitte

jeg skal snart til frisøren. jeg er lidt træt af bare at have langt hår, uden nogen egentlig frisure. og jeg vil gerne have pandehår! men erfaringen siger mig, at man bliver nødt til at have et billede med af frisuren man vil have. ellers fatter frisøren intet. har i ikke nogen gode billeder? så post dem. jeg har indtil videre disse foreslag.

image22image23

in other news har jeg lige oprettet mine første trendsalesannoncer. jeg kan ikke rigtigt finde ud af det. jeg kom til at skrive "POLAKPRIKKET" i en kjoleannonce, rimelig kikset start.

<3 anna

Kommentarer
Postat av: cloé

de her piger har noget rigtig fint hår. hvis jeg ikke havde sådan noget stort hår gad jeg vil godt have ´noget som deres!

2008-01-07 @ 22:53:12
Postat av: cloé

de her piger har noget rigtig fint hår. hvis jeg ikke havde sådan noget stort hår gad jeg vil godt have ´noget som deres!

2008-01-07 @ 22:54:08
Postat av: cloé

http://dianepernet.typepad.com/photos/uncategorized/au_revoir_simone.jpg

okay man kan åbenbart ikke poste billeder i comments

2008-01-07 @ 22:55:24
Postat av: Lilith Louise

Haha... POLAKPRIKKET er for genialt, anna..! Det skal være mit nye ord. ;)

2008-01-09 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0