grayscale pt 2.

image72
Her til vinter, er der rigtig mange ting jeg egentlig godt kunne tænke mig, men ikke særlig mange penge til at købe dem med. Øv! Og efter jeg har fået visa/dankort, er der ligesom ikke rigtig nogen undskyldning for at låne min fars (og hans penge ;) ) til at købe alt det, jeg egentlig godt kunne tænke mig på nettet. Skoene, tror jeg dog ikke, jeg skal have lige med det første. Det er en kopi af de meget omtalte/berygtede Balenciaga sko, som Olsen tøserne så ofte er set i. Kopist skoene er at finde inde på Victoria's Secret's hjemmeside til den nette sum af $99.99 mod de mange $$$ de nok ville koste hos Balenciaga! Jeg har haft dem i kikkerten ligesiden StyleBubble tippede os om dem for mange måneder siden, inde på hendes blog, men jeg tror ALDRIG jeg ville kunne gå i så høje sko! En der tilgengæld kan, er norske StyleBytes , som selvfølgelig er super lækker i dem. Lidt af et statement!
Blazeren fra Topshop, synes jeg, er rigtig fin. Jeg har længe godt kunne tænke mig en pæn jakke til jeans, og denne her er rigtig god, fordi den er ekstra lang og desuden minder lidt om snittet fra Peter Jensens nye kollektion. Se selv denne her - omend lidt mere funky - guld version, som er to die for:

SHINY! For at alt ikke skal blive for gråt, kunne jeg godt tænke mig et par totalt flotte harlekin tights (her brugt som baggrund for kollagen) fra www.mytights.com designet af Celeste Stein - meget Miu Miu uden at koste ret meget! Og en rigtig god farve ensprøjtning til en vintergrå garderobe.

Udover det: støvler fra Victoria's Secret; nederdel og benvarmere fra American Apparel; blazer og tshirt kjole fra Topshop, fiskehalskæde fra Etsy; Raybans fra ebay.com; harlekin tights fra mytights.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

m-i-u m-i-u, för fan! och stylebytes heter agathe och är ifrån norge! fina saker, doch.

2008-01-26 @ 06:48:24
Postat av: mille

rettet og rettet.

2008-01-26 @ 10:48:26
URL: http://www.nothisnothat.blogg.se
Postat av: louis vuitton replica

The last thing we needed was another bout of you denied it but you were caught on tape histrionics, replica louis vuitton handbags. Deja vu seems to be one of the traits of Irish politics, and what we get is largely to be expected, louis vuitton replica.

louis vuitton replica business as usual. Enda Kenny did indeed break an election party promise (and a personal one, no matter how he puts it), and replica lv bags, as a result, rather than having a meaningful debate on whether or not these replica lv bags should be closed, we have a bout of handbags over who said what.

We also had the louis vuitton bags showing of hypocrisy that has recently enveloped Fianna Fail. Has anyone spotted that Micheal Martin has been breaking his own post-election promise of constructive opposition? Maybe someone should dig up the audio tape on that one louis vuitton bags, because for the past three months he has provided replica louis vuitton handbags.

Postat av: UGG Delaine

Thank you sharicle will make people good progress soon, I will share my article to you, because only together can share ess.

2011-10-08 @ 10:54:56
URL: http://www.delainesale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0