ENVY.

image75
I dag klippede jeg mit hår for første gang i ca et år efter at have ventet så længe på, det blev langt, gik det op for mig, at med afro er bigger ikke altid better. Og det er rart at kunne se ud uden at skulle bruge diverse hårspænder og sætte håret bag øret (hvilket altid medfører at det bliver totalt åndssvagt efter to timer, og derefter KUN kan sidde bag øret, og ikke i nogen anden position!). Outfittet ovenfor er til i aften, hvor Sofie, Elisa og jeg begiver os ind på ukendt territorium aka ENVY. Det var meningen, at det skulle være en fælles mission for all the girls, men folk er ligesom sprunget fra i sidste øjeblik pga this&that (også Anna!!!), men hey, det skal nok blive sjovt. Med fri bar til 80 kr og hits, hvordan kan det så blive andet??? Desuden kan man jo møde fascinerende mennesker som dem her:

image76

 /mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0