h&m luv.



Vi her på NTNT (gid der var en sej forkortelse for vores navn, suk ... ) er åbenbart ikke de eneste, der har a whole lot of luv tilovers for H&M; som billederne fra en eller anden smart Hamptons fest viser, er V-magazine redaktør også vild med den svenske "discount" mode. Om sit outfit siger hun:

"Other than the shoes, which are Balenciaga, I'm wearing head to toe H&M. It doesn't matter if it's designer or H&M, if you spend, you know, $1,000 on something or $59.99 on something, it's just always fun to wear something new and just have fun with it. "

Og det er da så sandt, som det er sagt! Selv amerikanske Vogue, har sat hende i deres top10 over bedst klædte inde på Style.com. Noget af et skulderklap til H&M, må man sige...

Søde hår-dimmere i øvrigt. Og FIERCE sandaler. Det kunne være, jeg skulle lave nogle pompom'er selv, og på den måde jazze et ellers kedeligt H&M outfit lidt op? Ah endnu et projekt :)

Adios!
m.

Kommentarer
Postat av: cloé

jeg vil gerne lave pompom'er med dig hvis det er!

2008-08-05 @ 14:11:24
Postat av: cloe

nu når vi taler kendiser og h&m. min mor og jeg så lige helena christensen i h&m på strøget. woo!

2008-08-06 @ 00:10:18
Postat av: mille

det er fandme fedt! og jeg har allerede lavet et par pompomer, men jeg tror jeg skal lave flere i morgen! det er ret nemt!

2008-08-08 @ 00:40:29
URL: http://nothisnothat.blogg.se/
Postat av: UGG Bailey Button

Thank you share, the article will make people good progress soon, hare my article to you, because only together can share the progress.

2011-10-08 @ 10:17:00
URL: http://www.baileybuttongroupon.com
Postat av: UGG Delaine

Took me awhile to read all theut I really love the article. It proved to be very useful to me and I am sure to all the commenters here!

2011-10-08 @ 10:34:39
URL: http://www.delainesale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0